شبکهتان،
در امان ماست.
داستان از کجا شروع میشه ؟
اول از همه باید شبکه و زیر ساخت شما رو بررسی کنیم.
به دو روش میتونید اقدام کنید،
روش اول: فرم درخواست مشاوره رو تکمیل کنید ،تا ما با شما تماس بگیریم.
روش دوم :تلفن رو بردارید و به ما تماس بگیرید.
خواسته ها و مشکلات شما چیه؟
شبکه همیشه قطعه یا خیلی سرعت کمه! قطع و وصلی شبکه باعث کاهش بهرهوری شده؟مشکلات دستگاه فکس، پرینتر، اسکنر و … داریم و تمام وقت پرسنل را میگیره؟
هیچوقت نباید اینترنت شرکت قطع بشه و سرعتش باید خوب باشه؟کسی نیست با ارائه دهنده اینترنت سر و کله بزنه!
با نرمافزارهای کاربردی، مالی و اداری مشکل داری؟نگران آلودگی به ویروس، بد افزار، باج افزار و … هستی؟
امنیت اطلاعات به درستی تامین نمیشه!سطح دسترسی کارمندها به منابع و اطلاعات سازمان مشحص نیست؟
کمک ما چیه؟
بعد از بررسی شراط و خواسته ها و هر مشکلی در کامپیوترهاتون و سیستمعاملهاشون، شبکه، اینترنت، سخت افزارها و ... وجود داشته باشه، ما همراه شمائیم و همشون رو حل میکنیم.
تلاش میکنیم که اینترنت شرکتتون قطع نشه و سرعتش ثابت باشه.
امنیت شبکه و اطلاعاتتون رو تضمین میکنیم.
ساختار مانیتورینگ و پشتیبانی از اطلاعات مهم شرکت شما رو به بهنرین نحو طراحی و اجرا میکنیم که نگرانی بابت از دست رفتن آنها به هر دلیلی را نداشته باشید.
برای اتفاق های پیش بینی نشده و بحرانی برنامه های مشخص مینویسیم و اجرا میکنیم تا وقفه ایی برای راندمان کارمندانتون پیش نیاد.
ما مشکلات مرتبط با سختافزارهایی مثل پرینتر، اسکنر، فکس، تلفن و… را برای شما حل میکننیم.
مشکلات ایمیل سازمانی شما رو برطرف میکنیم و اجازه نمیدهیم ایمیل سازمانیتان هیچوقت از دسترس خارج بشه.
دسترسی همکارانتون رو به اطلاعات سازمانی رو با نظر شما مدیریت میکنیم که هر نفر به میزان مشخصی از اطلاعات و اینترنت که نیاز دارن، دسترسی داشته باشن.
از طرف شما با تمامی شرکت های طرف قرار داد با شما در خوزه ای تی ، همکاری میکنیم تا با کمترین هزینه و زمان ، خدماتشون رو به شما ارائه بدن و دغ دغه شما در این زمینه از بین بره.
خدمات پشتیبانی ما،بهترین دوست شبکهی شماست
چرا پشتیبانی شبکه باید برای شما مهم باشه؟
دلیلش خیلی ساده است. یک ساعت قطعی شبکه یا کندی اینترنت یا کار نکردن کامپیوترها، سرورها و نرمافزارهای مالی و اداری به معنی مختل و تعطیل شدن کسب و کار شماست. خطرات ویروسها و عدم پشتیبانگیری از اطلاعات حیاتی شرکت هم که جای خودش را داره و ممکنه حتی باعث نابودی کسب و کار شما بشه!
پس باید هرکاری میتونید بکنید تا شبکه شرکت شما حتی برای یک دقیقه هم اختلال نداشته باشه تا آسیبی به کسبوکار شما وارد نشه.
هر چی حساسیت شما برای بخش ای تی شرکتتون بیشتر باشه، دغدغهها و مشکلات شما در مسیر رشد کسب و کارتون کمتر میشه.
باورهای غلط
در مورد برونسپاری پشتیبانی شبکه
نیاز به کسی داریم که حضور دائم داشته باشه!
در بیشتر موارد، فقط با ارسال تیکت یا یک تماس تلفنی، مشکلات شما و کارمندانتون حل میشه.خیلی از مشکل ها رو میتونیم از راه دور حل کنیم.
ما میتوانیم با یک برنامه هفتگی در شرکت شما باشیم و برای مشکلات مهمتر، اقدام کنیم.
کنترل و مدیریت بخش مهمی را از دست می دهیم!
قطعا نه!
. اگر شما کارفرما هستی پس هنوز کنترل در دست شماست.اما این بدان معنا هم نیست که همه چیز بدون مشکل خواهد بود.
احتمالا شرکت شما در حال حاضر نیز از خدمات پیمانکاران خارج از سازمان استفاده می کند. اگر شما متوجه بشید که یکی از این پیمانکار ها چندین بار در خدماتش خطا داشته است، آن را عوض میکنید!
این دقیقا همان کنترلیه که شما وقتی از سرویسهای شرکت پشتیبانی شبکه استفاده می کنید میتوانید اعمال کنید:
زمانی که پیمانکار شما،به نیازهای شما و انتظاراتتان را پاسخ ندهد، آن را عوض میکنید.
ما نیازهای خاص و منحصر به فردی داریم!
تکنولوژیهای زیر ساختی برای خیلی از شرکت ها یکسانه.
در هر حوزه ای که فعال باشید، به یک شبکه پایدار، دستگاه های قابل اعتماد ، برنامهها و فضای ذخیره سازی امن نباز دارید. اگر یکی از این قسمت ها به درستی کار نکنن، راندمان کارکنان شما به صفر میرسه.
با برونسپاری پشتیبانی شبکه ، از راه حل های استاندارد و آزمایش شده برا حل مشکلات و نیاز های سازمانتون بهره میبرید و از آزمون و خطا پرسنل ای تی در لحظه ای حساس جلوگیری میکنید.
می توانیم آن را با هزینه کمتر انجام دهیم
شاید، شما:
- کامپیوتر ها را با هزینه کمتر بخرید!
- با هزینه کمتر شبکه شرکت را راه اندازی کنی،
- فایل های خود را با هزینه کمتر ذخیره سازی کنی،
- خدمات با قیمت کمتر بگیری،
اما همه این راه حل ها به شما دقیقا همان چیز را می دهند،کا میخواستی: کمتر!
البته که هزینه های حقوق و مزایا و عیدی و سنوات پرسنل و نگهداشتن اونها خیلی خیلی زیاد تر از هزینه های برونسپاری ه!
چرا کسب و کارها
شبکه خود را به ما
برون سپاری میکنن!
تعدد پروژهها: بیش از ۱۰۰ پروژه موفق اجرا کردهایم.
تعدد کارشناس: ۱۲ کارشناس پشتیبان شبکه با گرایشهای مختلف در کنار هم هستیم تا برای هر مشکلی راهکاری سریع و اجرایی ارائه کنیم.
تنوع مشتری: مشتریهای ما چه از نظر اندازه و چه از نظر نوع کسب و کار خیلی متنوع هستند و ما درک دقیقی از مشکلات انواع کسب و کارها داریم.
دانش فنی: هر روز و هر لحظه در حال یادگیری هستیم. دنیای ای تی هر روز در حال پیشرفته.
قرارداد حقوقی: با همه مشتری ها قرارداد حقوقی میبندیم و تا وظایفم و تعهد هامون کاملاً شفاف و مشخص باشه، تا شما مطمئن باشید که کارمان را دقیق و درست انجام میدیم.
تضمین کیفیت سرویس: با شما توافقنامه SLA:Service Level Agreement امضا میکنیم تا سطح کیفیت خدماتمون از حدودی که تعهد کردهایم پایینتر نیاید، و اگر این اتفاق افتاد طبق SLA موظف به پرداخت جریمه میشویم.
شفافیت مالی: در هر لحظه که خواستید میتوانید ترازهای مالی و گردش حسابمان را از ما بخواهید.
مستندسازی: اطلاعات شما شامل تنظیمات، پسوردها، نکات کلیدی و همه جزئیات دیگری که به واسطه خدمات ما در اختیارمان قرار گرفته را مستند در اختیارتان میگذاریم.
عدم افشای اطلاعات: در قراردادهایمان بند NDA:Non-Disclosure Agreement داریم که تضمین میکند اطلاعات کسب و کار شما هیچوقت از جانب ما افشا نخواهد شد.
گزارش ماهیانه (KPI): ماهانه گزارش کار شفاف و واضح در اختیارتان میگذاریم تا دقیقاً وضعیت شبکه کامپیوتریتان را بدانید و متوجه شوید ما چه کارهایی انجام دادهایم و چقدر در کارمان موفق یا ناموفق بودهایم.
سامانه جامع ثبت مشکلات: مشکلاتتان در سیستم تیکتینگ ثبت میشود. تیکتینگ کمک میکند تا مشکلاتتان اولاً در کمترین زمان حل شوند و ثانیاً به وسیله گزارشها سطح کیفی خدمات روز به روز بهتر شود.
مانیتورینگ مداوم: سیستمی برای مانیتورینگ همیشگی شبکه کامپیوتری شما داریم، که باعث میشود قبل از هر مشکلی از به وجود آمدنش جلوگیری کنیم.
خدمات پشتیبانی
شامل چه مواردی میشود؟
بازدید دورهای
از تمامی مراکز تحت پوشش بازدید به عمل میآورریم و تمامی مشکلات احتمالی را برطرف میکنیم تا شبکه در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد.
آپدیت نرم افزار و تعویض سخت افزار
تجهیزات قدیمی را با تجهیزات جدید تعویض میکنیم و نرم افزارهای موجود در شبکه بروز رسانی میشوند تا شبکه با سرعت و امنیت بیشتری قابل استفاده باشد.
پشتیبانی تلفنی و ریموت نا محدود
از تمامی اطلاعات موجود نسخه پشتیان یا بک آپ تهیه میکنیم، تا در صورت بروز حادثه اطلاعات از دست نروند
پشتیبانی شبکه به موقع و در دسترس
ما همیشه دردسترس شما هستیم و تمام شبکه و مشکلات آن را مانیتور و پیگیری میکنیم و برای رفع مشکلات به موقع اقدام میکنیم.
پشتیبان گیری از اطلاعات
از تمامی اطلاعات موجود نسخه پشتیان یا بک آپ تهیه میکنیم، تا در صورت بروز حادثه اطلاعات از دست نروند
تنظیم قرارداد پشتیبانی مطابق با نیاز مشتری
با توجه به اطمینان خاطری که به ارائه خدمات خود داریم، حاضریم قرارداد پشتیبانی را طبق خواستهی شما بنویسیم و انعطاف پذیری بالایی در ثبت قرار داد برای شما فراهم خواهیم کرد.
HEY YOU, SIGN UP AND CONNECT TO WOODMART!
Will be used in accordance with our Privacy Policy